Defecte hardware apparaten aanmelden

Meld je defecte hardware apparaten aan via dit formulier. Beschrijf het defect, zodat wij het zo goed mogelijk kunnen repareren. Je kan maximaal 10 apparaten per formulier aanmelden. Heb je meer apparaten? Vul dan het formulier nog een keer in.

6 characters left
6 characters left
Hardware defect 1 
Wat voor soort apparaat is het? 
Wat is het merk? 
Geef aan in welke categorie(ën) het defect valt? 
Bestaat het probleem nog steeds na een powercycle? 

Powercycle: stroomadapter ontkoppelen, vervolgens de aan/uit knop minimaal 30 seconden ingedrukt houden. Sluit de stroomadapter weer aan en zet het apparaat weer aan

Zijn alle Windows updates + optionele updates uitgevoerd? 
Bestaat het probleem nog steeds na een Windows herinstallatie? 

Handleiding Windows herinstallatie: https://bit.ly/windows-reset

Bestaat het probleem nog steeds na een powercycle? 

Powercycle: De stroomadapter ontkoppelen, vervolgens de aan/uit knop minimaal 30 seconden ingedrukt houden. Sluit de stroomadapter weer aan, en zet het apparaat weer aan

Is het probleem nog steeds aanwezig na het uitvoeren van een powerwash? 

Handleiding powerwash: https://bit.ly/chromebook-herstellen

Is de Chrome OS herstel uitgevoerd? 

Handleiding chrome OS herstel: https://bit.ly/chromebook-herstellen-usb

30 characters left

Voeg een foto toe van het serienummer en (waar mogelijk) van het defect

Voeg een ander apparaat toe 
Hardware defect 2 
Wat voor soort apparaat is het? 
Wat is het merk? 
Geef aan in welke categorie(ën) het defect valt? 
Bestaat het probleem nog steeds na een powercycle? 

Powercycle: De stroomadapter ontkoppelen, vervolgens de aan/uit knop minimaal 30 seconden ingedrukt houden. Sluit de stroomadapter weer aan, en zet het apparaat weer aan

Zijn alle Windows updates + optionele updates uitgevoerd? 
Bestaat het probleem nog steeds na een Windows herinstallatie? (uitrol) 

Handleiding Windows herinstallatie: http://bitly.ws/EsAG

Bestaat het probleem nog steeds na een powercycle? 

Powercycle: De stroomadapter ontkoppelen, vervolgens de aan/uit knop minimaal 30 seconden ingedrukt houden. Sluit de stroomadapter weer aan, en zet het apparaat weer aan

Is het probleem nog steeds aanwezig na het uitvoeren van een powerwash? 

Handleiding powerwash: https://bit.ly/chromebook-herstellen

Is de Chrome OS herstel uitgevoerd? 

Handleiding chrome OS herstel: https://bit.ly/chromebook-herstellen-usb

30 characters left

Kan je alsjeblieft een foto toevoegen van zowel het serienummer als het defect?

Voeg een ander apparaat toe 
Hardware defect 3 
Wat voor soort apparaat is het? 
Wat is het merk? 
Geef aan in welke categorie(ën) het defect valt? 
Bestaat het probleem nog steeds na een powercycle? 

Powercycle: De stroomadapter ontkoppelen, vervolgens de aan/uit knop minimaal 30 seconden ingedrukt houden. Sluit de stroomadapter weer aan, en zet het apparaat weer aan

Zijn alle Windows updates + optionele updates uitgevoerd? 
Bestaat het probleem nog steeds na een Windows herinstallatie? (uitrol) 

Handleiding Windows herinstallatie: http://bitly.ws/EsAG

Bestaat het probleem nog steeds na een powercycle? 

Powercycle: De stroomadapter ontkoppelen, vervolgens de aan/uit knop minimaal 30 seconden ingedrukt houden. Sluit de stroomadapter weer aan, en zet het apparaat weer aan

Is het probleem nog steeds aanwezig na het uitvoeren van een powerwash? 

Handleiding powerwash: https://bit.ly/chromebook-herstellen

Is de Chrome OS herstel uitgevoerd? 

Handleiding chrome OS herstel: https://bit.ly/chromebook-herstellen-usb

30 characters left

Kan je alsjeblieft een foto toevoegen van zowel het serienummer als het defect?

Voeg een ander apparaat toe 
Hardware defect 4 
Wat voor soort apparaat is het? 
Wat is het merk? 
Geef aan in welke categorie(ën) het defect valt? 
Bestaat het probleem nog steeds na een powercycle? 

Powercycle: De stroomadapter ontkoppelen, vervolgens de aan/uit knop minimaal 30 seconden ingedrukt houden. Sluit de stroomadapter weer aan, en zet het apparaat weer aan

Zijn alle Windows updates + optionele updates uitgevoerd? 
Bestaat het probleem nog steeds na een Windows herinstallatie? (uitrol) 

Handleiding Windows herinstallatie: http://bitly.ws/EsAG

Bestaat het probleem nog steeds na een powercycle? 

Powercycle: De stroomadapter ontkoppelen, vervolgens de aan/uit knop minimaal 30 seconden ingedrukt houden. Sluit de stroomadapter weer aan, en zet het apparaat weer aan

Is het probleem nog steeds aanwezig na het uitvoeren van een powerwash? 

Handleiding powerwash: https://bit.ly/chromebook-herstellen

Is de Chrome OS herstel uitgevoerd? 

Handleiding chrome OS herstel: https://bit.ly/chromebook-herstellen-usb

30 characters left

Kan je alsjeblieft een foto toevoegen van zowel het serienummer als het defect?

Voeg een ander apparaat toe 
Hardware defect 5 
Wat voor soort apparaat is het? 
Wat is het merk? 
Geef aan in welke categorie(ën) het defect valt? 
Bestaat het probleem nog steeds na een powercycle? 

Powercycle: De stroomadapter ontkoppelen, vervolgens de aan/uit knop minimaal 30 seconden ingedrukt houden. Sluit de stroomadapter weer aan, en zet het apparaat weer aan

Zijn alle Windows updates + optionele updates uitgevoerd? 
Bestaat het probleem nog steeds na een Windows herinstallatie? (uitrol) 

Handleiding Windows herinstallatie: http://bitly.ws/EsAG

Bestaat het probleem nog steeds na een powercycle? 

Powercycle: De stroomadapter ontkoppelen, vervolgens de aan/uit knop minimaal 30 seconden ingedrukt houden. Sluit de stroomadapter weer aan, en zet het apparaat weer aan

Is het probleem nog steeds aanwezig na het uitvoeren van een powerwash? 

Handleiding powerwash: https://bit.ly/chromebook-herstellen

Is de Chrome OS herstel uitgevoerd? 

Handleiding chrome OS herstel: https://bit.ly/chromebook-herstellen-usb

30 characters left

Kan je alsjeblieft een foto toevoegen van zowel het serienummer als het defect?

Voeg een ander apparaat toe 
Hardware defect 6 
Wat voor soort apparaat is het? 
Wat is het merk? 
Geef aan in welke categorie(ën) het defect valt? 
Bestaat het probleem nog steeds na een powercycle? 

Powercycle: De stroomadapter ontkoppelen, vervolgens de aan/uit knop minimaal 30 seconden ingedrukt houden. Sluit de stroomadapter weer aan, en zet het apparaat weer aan

Zijn alle Windows updates + optionele updates uitgevoerd? 
Bestaat het probleem nog steeds na een Windows herinstallatie? (uitrol) 

Handleiding Windows herinstallatie: http://bitly.ws/EsAG

Bestaat het probleem nog steeds na een powercycle? 

Powercycle: De stroomadapter ontkoppelen, vervolgens de aan/uit knop minimaal 30 seconden ingedrukt houden. Sluit de stroomadapter weer aan, en zet het apparaat weer aan

Is het probleem nog steeds aanwezig na het uitvoeren van een powerwash? 

Handleiding powerwash: https://bit.ly/chromebook-herstellen

Is de Chrome OS herstel uitgevoerd? 

Handleiding chrome OS herstel: https://bit.ly/chromebook-herstellen-usb

30 characters left

Kan je alsjeblieft een foto toevoegen van zowel het serienummer als het defect?

Voeg een ander apparaat toe 
Hardware defect 7 
Wat voor soort apparaat is het? 
Wat is het merk? 
Geef aan in welke categorie(ën) het defect valt? 
Bestaat het probleem nog steeds na een powercycle? 

Powercycle: De stroomadapter ontkoppelen, vervolgens de aan/uit knop minimaal 30 seconden ingedrukt houden. Sluit de stroomadapter weer aan, en zet het apparaat weer aan

Zijn alle Windows updates + optionele updates uitgevoerd? 
Bestaat het probleem nog steeds na een Windows herinstallatie? (uitrol) 

Handleiding Windows herinstallatie: http://bitly.ws/EsAG

Bestaat het probleem nog steeds na een powercycle? 

Powercycle: De stroomadapter ontkoppelen, vervolgens de aan/uit knop minimaal 30 seconden ingedrukt houden. Sluit de stroomadapter weer aan, en zet het apparaat weer aan

Is het probleem nog steeds aanwezig na het uitvoeren van een powerwash? 

Handleiding powerwash: https://bit.ly/chromebook-herstellen

Is de Chrome OS herstel uitgevoerd? 

Handleiding chrome OS herstel: https://bit.ly/chromebook-herstellen-usb

30 characters left

Kan je alsjeblieft een foto toevoegen van zowel het serienummer als het defect?

Voeg een ander apparaat toe 
Hardware defect 8 
Wat voor soort apparaat is het? 
Wat is het merk? 
Geef aan in welke categorie(ën) het defect valt? 
Bestaat het probleem nog steeds na een powercycle? 

Powercycle: De stroomadapter ontkoppelen, vervolgens de aan/uit knop minimaal 30 seconden ingedrukt houden. Sluit de stroomadapter weer aan, en zet het apparaat weer aan

Zijn alle Windows updates + optionele updates uitgevoerd? 
Bestaat het probleem nog steeds na een Windows herinstallatie? (uitrol) 

Handleiding Windows herinstallatie: http://bitly.ws/EsAG

Bestaat het probleem nog steeds na een powercycle? 

Powercycle: De stroomadapter ontkoppelen, vervolgens de aan/uit knop minimaal 30 seconden ingedrukt houden. Sluit de stroomadapter weer aan, en zet het apparaat weer aan

Is het probleem nog steeds aanwezig na het uitvoeren van een powerwash? 

Handleiding powerwash: https://bit.ly/chromebook-herstellen

Is de Chrome OS herstel uitgevoerd? 

Handleiding chrome OS herstel: https://bit.ly/chromebook-herstellen-usb

30 characters left

Kan je alsjeblieft een foto toevoegen van zowel het serienummer als het defect?

Voeg een ander apparaat toe 
Hardware defect 9 
Wat voor soort apparaat is het? 
Wat is het merk? 
Geef aan in welke categorie(ën) het defect valt? 
Bestaat het probleem nog steeds na een powercycle? 

Powercycle: De stroomadapter ontkoppelen, vervolgens de aan/uit knop minimaal 30 seconden ingedrukt houden. Sluit de stroomadapter weer aan, en zet het apparaat weer aan

Zijn alle Windows updates + optionele updates uitgevoerd? 
Bestaat het probleem nog steeds na een Windows herinstallatie? (uitrol) 

Handleiding Windows herinstallatie: http://bitly.ws/EsAG

Bestaat het probleem nog steeds na een powercycle? 

Powercycle: De stroomadapter ontkoppelen, vervolgens de aan/uit knop minimaal 30 seconden ingedrukt houden. Sluit de stroomadapter weer aan, en zet het apparaat weer aan

Is het probleem nog steeds aanwezig na het uitvoeren van een powerwash? 

Handleiding powerwash: https://bit.ly/chromebook-herstellen

Is de Chrome OS herstel uitgevoerd? 

Handleiding chrome OS herstel: https://bit.ly/chromebook-herstellen-usb

30 characters left

Kan je alsjeblieft een foto toevoegen van zowel het serienummer als het defect?

Voeg een ander apparaat toe 
Hardware defect 10 
Om wat voor soort apparaat gaat het: 
Wat is het merk van het desbetreffende soort apparaat: 
Kan je aangeven in welke categorie het defect valt? 
Bestaat het probleem nog steeds na een powercycle? 

Powercycle: De stroomadapter ontkoppelen, vervolgens de aan/uit knop minimaal 30 seconden ingedrukt houden. Sluit de stroomadapter weer aan, en zet het apparaat weer aan

Zijn alle Windows updates + optionele updates uitgevoerd? 
Bestaat het probleem nog steeds na een Windows herinstallatie? (uitrol) 

Handleiding Windows herinstallatie: http://bitly.ws/EsAG

Bestaat het probleem nog steeds na een powercycle? 

Powercycle: De stroomadapter ontkoppelen, vervolgens de aan/uit knop minimaal 30 seconden ingedrukt houden. Sluit de stroomadapter weer aan, en zet het apparaat weer aan

Is het probleem nog steeds aanwezig na het uitvoeren van een powerwash? 

Handleiding powerwash: https://bit.ly/chromebook-herstellen

Is de Chrome OS herstel uitgevoerd? 

Handleiding chrome OS herstel: https://bit.ly/chromebook-herstellen-usb

30 characters left

Kan je alsjeblieft een foto toevoegen van zowel het serienummer als het defect?

Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico