Terug naar Home
Archief - Service Level Agreements (SLA's)
De hier aangeboden prestatie-afspraken zijn van toepassing op alle klanten van de betreffende producten en diensten, tenzij contractueel anders is overeengekomen. Heutink ICT behoudt zich het recht voor de inhoud van de prestatie-afspraken zonder aankondiging of instemming te wijzigen, waarna na publicatie op deze plaats de gewijzigde inhoud van toepassing zal zijn. Heutink ICT zal bij wijziging van de inhoud echter nadrukkelijk bewaken dat de aanspraken van de klant niet verminderen.
Bestanden
Prestatie afspraken WaaS (versie 17-05-17)Prestatie afspraken SPOC (versie 17-05-17)
Prestatie afspraken Predia TS Garantie Standaard (versie 17-05-17)
Prestatie afspraken Predia TS Garantie Optimaal (versie 17-05-17)
Prestatie afspraken Predia Mob Dev Garantie (versie 17-05-17)
Prestatie afspraken MOO LT (versie 17-05-17)
Prestatie afspraken MOO Infrabeheer (versie 17-05-17)
Prestatie afspraken MOO DLWO (versie 17-05-17)
Prestatie afspraken MOO Devicebeheer Traditioneel (versie 17-05-17)
Prestatie afspraken MOO Devicebeheer MDM (versie 18-04-18)
Prestatie afspraken MLmH Garantie (versie 17-05-17)
Prestatie afspraken Major Accounts (versie 17-05-17)
Prestatie afspraken Fast Pass (versie 17-05-17)
Prestatie afspraken deklas.nu (versie 17-05-17)
Prestatie afspraken Bestuurskantooroplossing deklas.nu (versie 17-05-17)