Ga terug
Van wishful thinking naar whizzful learning
Wil jij meer weten over al onze activiteiten en leuke prijzen die we hebben rond ons 25 jarig jubileum? Bekijk ze op onze website.
Terug naar overzicht

Hoe we onze dienstverlening steeds beter maken

Bij Heutink ICT beseffen we het heel goed: onze klanten zijn ons bestaansrecht. En hoe beter onze dienstverlening, hoe positiever het gevoel dat klanten over ons hebben. Logisch dus dat we er continu alles aan doen om de kwaliteit van die dienstverlening naar het hoogst mogelijke peil te brengen.

Door: Rob ten Thije, Manager Dienstverlening

Veilig beheer door minimale rechten

Om onze klantomgevingen zo veilig mogelijk te beheren, werken we op basis van ‘least privilege access’. Dat betekent dat medewerkers aan onze kant alléén de rechten krijgen die ze nodig hebben om hun beheertaken te kunnen uitvoeren. Die rechten kennen we toe op persoonsniveau, en daarmee voorkomen we dat iedereen overal zomaar bij kan. Bovendien kunnen we de activiteiten van onze medewerkers loggen, dus we weten precies wie wat heeft gedaan en op welk moment. Al met al hebben we hiermee de klantomgeving nog beter beveiligd dan hij al was.

Normenkaderwijzer

Een initiatief waar we bijzonder trots op zijn, is de Normenkaderwijzer die we zelf hebben ontwikkeld. Zoals je ongetwijfeld weet, moeten scholen en stichtingen vanaf 2027 voldoen aan de regels van het Normenkader Informatiebeveiliging en Privacy voor Funderend Onderwijs. Met de Normenkaderwijzer helpen we onze klanten richting te vinden in dit complexe onderwerp. Tegelijkertijd creëren we de nodige rust door te laten zien wat wij als Heutink ICT allemaal kunnen doen om scholen hierin terzijde te staan.

En verder...

Tot slot nog even kort een aantal andere verbeteringen waarvan onze klanten absoluut de voordelen gaan ervaren:

  • We hebben de interne verwerking van servicetickets geoptimaliseerd, zodat we klanten sneller dan ooit kunnen helpen.
  • Bij projecten die we uitvoeren bij scholen en stichtingen hebben we nieuwe tooling en middelen in gebruik genomen die ons helpen een nog betere oplevering te realiseren.
  • Om de kennis en vaardigheden van onze medewerkers te optimaliseren, hebben we hen ook het afgelopen jaar weer allerlei trainingen laten volgen, zowel technisch en productgericht (denk aan Microsoft) als persoonlijk.

Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico