Klantcase: Stichting Fedra
Een totaaloplossing voor online én offline communicatie
Het bestuur van Stichting Fedra in Beverwijk had behoefte aan een totaaloplossing voor de communicatie met de diverse doelgroepen. Heutink ICT ondersteunde de stichting bij het realiseren van een oplossing voor zowel online als offline communicatie.
Een nieuwe ICT-omgeving
Communicatie als speerpunt
Alfred Wagenaar, beleidsmedewerker ICT bij Stichting Fedra: "Bij ons is communicatie al jaren een speerpunt. Zo waren wij een van de eerste stichtingen met een eigen app waarmee we content konden plaatsen op de informatieschermen in de scholen. Wat we met die app echter niet konden, was communiceren met de ouders; iets wat we wel heel belangrijk vinden. Bij Heutink ICT vonden we de combinatie die we zochten. Parallel aan de implementatie heeft Heutink ICT ook nog een compleet rebrandingtraject voor ons verzorgd. Fedra en alle scholen hebben een nieuwe huisstijl en logo’s gekregen. Relevant, want branding is uiteindelijk óók communicatie.”
"We hebben nu een totaaloplossing waarmee we content vanuit het bestuurskantoor met één druk op de knop kunnen plaatsen op de websites van al onze elf scholen."
- Alfred Wagenaar, beleidsmedewerker ICT bij Stichting Fedra