Ga terug
Predia touchscreens en andere hardware
Als jij op school prettig wilt werken met ICT, heb je een goede basis nodig. Met touchscreens, digiborden, devices en oplossingen voor opbergen en opladen. En natuurlijk de infrastructuur en connectiviteit om je ICT-oplossingen optimaal te laten werken.
Terug naar Home

Servicedeskmedewerker worden bij Heutink ICT?

Onze Servicedesk is met 25 enthousiaste collega’s dagelijks in de weer om duizenden scholen te ondersteunen in het gebruik van onze oplossingen. Waarom dat zulk leuk en afwisselend werk is? Dat zie je in de video!

Dit is wat we doen

Ga vooral met ons in gesprek over jouw rol.

Eerste lijns-support

Directe hulp aan klanten bij verschillende vraagstukken

Tweede lijns-support

Gerichte ondersteuning op basis van in de eerste lijn gemelde vragen

Major Accounts

Dedicated persoonlijke ondersteuning voor grotere klanten

Wat wordt jouw specialisatie?

Van eenvoudige gebruikersvragen van leraren tot uitdagende kwesties die je worden voorgelegd door ICT-coördinatoren: het kan allemaal op je af komen. Maar een mens kan niet alles weten. Daarom verdelen we de gevraagde kennis over de Servicedeskmedewerkers, in de vorm van specialisaties:

  • Online leeromgevingen
  • Wifi
  • Office 365
  • Google
  • Touchscreens
  • Printing
  • Devices


Onze vacatures

Momenteel zoeken wij diverse kandidaten voor de functie van servicedesk.

Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico