Servicedeskmedewerker worden bij Heutink ICT?
Onze Servicedesk is met 25 enthousiaste collega’s dagelijks in de weer om duizenden scholen te ondersteunen in het gebruik van onze oplossingen. Waarom dat zulk leuk en afwisselend werk is? Dat zie je in de video!
Dit is wat we doen
Ga vooral met ons in gesprek over jouw rol.
Directe hulp aan klanten bij verschillende vraagstukken
Gerichte ondersteuning op basis van in de eerste lijn gemelde vragen
Dedicated persoonlijke ondersteuning voor grotere klanten
Wat wordt jouw specialisatie?
Van eenvoudige gebruikersvragen van leraren tot uitdagende kwesties die je worden voorgelegd door ICT-coördinatoren: het kan allemaal op je af komen. Maar een mens kan niet alles weten. Daarom verdelen we de gevraagde kennis over de Servicedeskmedewerkers, in de vorm van specialisaties:
- Online leeromgevingen
- Wifi
- Office 365
- Touchscreens
- Printing
- Devices
"De manier waarop collega's meewerkte vond ik geweldig. Dat is ook wel typerend voor de sfeer hier. Het gevoel dat je samen ergens voor gaat, dat vind ik mooi"
- Matthijs Altena | Support Specialist Major Accounts

