Ga terug
Een ideaal vertrekpunt met de Securityscan Normenkader
Waar sta je op dit moment precies ten opzichte van het normenkader? Met deze uitgebreide scan brengen onze specialisten alles in kaart.
Terug naar Home

IT-Support Specialist worden bij Heutink ICT?

Onze Servicedesk is met 25 enthousiaste collega’s dagelijks in de weer om duizenden scholen te ondersteunen in het gebruik van onze oplossingen. Waarom dat zulk leuk en afwisselend werk is? Dat zie je in onderstaande video!

Wat wordt jouw specialisatie?

Van eenvoudige gebruikersvragen van leraren tot uitdagende kwesties die je worden voorgelegd door ICT-coördinatoren: het kan allemaal op je af komen. Maar een mens kan niet alles weten. Daarom verdelen we de gevraagde kennis over de support specialisten, in de vorm van specialisaties:

  • Online leeromgevingen
  • Wifi
  • Office 365
  • Google
  • Touchscreens
  • Printing
  • Devices

Dit is wat we doen

Ga vooral met ons in gesprek over jouw rol.

Eerste lijns-support

Directe hulp aan klanten bij verschillende vraagstukken

Tweede lijns-support

Gerichte ondersteuning op basis van in de eerste lijn gemelde vragen

Major Accounts

Dedicated persoonlijke ondersteuning voor grotere klanten


Word jij onze nieuwe collega?

Momenteel zoeken wij diverse kandidaten voor de functie van servicedesk.

Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico