Ga terug
Digitaal veilig onderwijs volgens het normenkader. Hoe regel ik dat?
Er speelt veel rondom privacy & security in het onderwijs. Wij helpen je te voldoen aan deze normen en richtlijnen.
Terug naar overzicht

Wij gaan voor 5-sterrenservice!

In oktober werd voor de collega's van onze afdeling Dienstverlening een speciale trainingsavond georganiseerd om stil te staan bij de manier waarop we onze klanten ondersteunen. De avond werd georganiseerd in samenwerking met training- en coachingbureau Orange8 en is onderdeel van een programma waarmee we onze dienstverlening steeds verder willen optimaliseren. Het resultaat? De klanttevredenheid blijft groeien en scoort inmiddels een dikke 8! Manager Operations, Rob ten Thije legt uit hoe we dit resultaat behaald hebben.

Ambitieus programma

Bij Heutink ICT vinden we het belangrijk dat onze dienstverlening perfect aansluit op wat onze klanten wensen en verwachten. Want goed is goed, maar beter is beter. We doen er alles aan om onze dienstverlening naar een zo hoog mogelijk niveau te tillen. Daarom zijn we in 2021 begonnen met het ambitieuze programma ‘5-Star Service’. Met als ultiem doel dat elke klant onze dienstverlening een 5-sterren-beoordeling geeft.

Onze mission statements

  • We willen helpen

    Helpen zit ons karakter. Of dit nu tijdens de uitvoer van werkzaamheden op locatie of telefonisch is. Op een moment dat een gebruiker zich meldt staan wij klaar. Ook voor vragen of uitdagingen waar we geen of beperkt invloed op hebben.

  • We streven altijd naar de hoogst haalbare kwaliteit

    Op zoek naar de vraag achter de vraag en de wens achter de wens. Als dienstverlener willen wij onze gebruikers altijd het allerbeste geven. Dit doen we door altijd die extra vraag te stellen en die extra stap te zetten.

  • We doen wat we beloven en beloven wat we doen

    Niks is zo vervelend als een afspraak die niet nagekomen wordt. Het terugbellen van een klant, versturen van een mailtje of op een specifieke datum een handeling voor een klant uitvoeren. Doe wat je belooft, en als het kan iets meer.

  • Alles voor die glimlach

    Natuurlijk is het niet leuk als er zich een storing voordoet. Wel willen we het contact erover en het doorvoeren van een oplossing zo leuk als mogelijk maken. Dus een persoonlijke aanpak; service met een glimlach.

  • We kiezen altijd de beste route

    Iedereen wil zo snel en goed mogelijk geholpen worden. Daarom zorgen we voor een optimale inrichting van de afdeling en systemen zodat een wens, vraag of storing zo snel mogelijk bij de juiste persoon terecht komt. Medewerkers richten zich ook op de best passende ‘route’.

  • We doen het elke dag een stap beter

    Niemand zit te wachten op een tweede storing of om weer met dezelfde vraag of melding aan te kloppen. We werken continu aan betere producten en diensten en het verhogen van kennis en kunde om elke dag iets efficiënter te werken en de klant voor te zijn. Elke dag een stap voorwaarts.

Gericht aan de slag

De afgelopen twee jaar zijn de collega’s gericht aan de slag gegaan om werk te maken van de mission statements, onder aanvoering van diverse coaches en coördinatoren. In oktober dit jaar was er een overkoepelende sessie om het thema verder kracht bij te zetten. Orange8 had een avondvullend programma georganiseerd, met opdrachten die op een speelse manier inhaakten op de zes mission statements. De opdrachten werden door de deelnemers met veel enthousiasme opgepakt.

"De medewerkers van Heutink ICT hebben ons, maar ook elkaar, keer op keer weten te verleiden tot die grotere glimlach. Hoe mooi kan het zijn. Oprecht trots op deze groep!"

- Laurens, Ilse en René van team Orange8

Onze servicedesk staat altijd voor je klaar

Je kan o.a. een moment inplannen om teruggebeld te worden op een tijdstip dat jou uitkomt.

Naar de servicepagina

Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico