Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico
Ga terug
Predia touchscreens en andere hardware
Als jij op school prettig wilt werken met ICT, heb je een goede basis nodig. Met touchscreens, digiborden, devices en oplossingen voor opbergen en opladen. En natuurlijk de infrastructuur en connectiviteit om je ICT-oplossingen optimaal te laten werken.
Terug naar berichten
Bekijk onze handige checklists voor de schoolstart Ga

Op een soepele schoolstart!

De meeste scholen zijn weer opgestart. Soms is het even zoeken om weer in het ritme te komen. Ook op IT gebied. Schoollijsten worden doorgevoerd, systemen worden weer opgestart en devices halen in grote aantallen de updates uit de vakantieperiode op. Mocht daar iets mis gaan of hulp gewenst zijn: de servicedesk staat met extra inzet voor je klaar.

Communicatie kanalen

De afgelopen maanden hebben we enorm veel werk verzet om onze oplossingen en de communicatie met jullie te verbeteren. We hopen daarmee de schoolstart soepeler te laten verlopen en de samenwerking met jou en je school gedurende het jaar te bevorderen. De communicatie over onze acties (vaak in de achtergrond) verloopt via verschillende kanalen; via e-mailnieuwsbrieven maar steeds vaker ook via onze serviceportalen en in de oplossingen zelf.

Wist je dat?

  • Ieder product een eigen hulpportaal heeft met hulpartikelen en instructievideo’s?
  • Je de hulpportalen rechtstreeks vanuit onze producten raadpleegt? Dit doe je via het vraagteken rechtsonderin de applicatie, of via de Help-button linksonderin.
  • Op ieder hulpportaal ook de productupdates (in IT-jargon ‘releasenotes’) terug te lezen zijn? Hou ze in de gaten!
  • Onze statuspagina je informeert over storingen en gepland onderhoud? Meld je aan om ook per mail op de hoogte gehouden te worden.
  • Alle hulpportalen en statusmeldingen samenkomen op de vernieuwde servicepagina?
  • We voor ieder product een feedbackportaal hebben ingericht ook wel productbord genoemd, waar je kunt stemmen op nieuwe ideeën, suggesties kunt achterlaten en volgt welke ontwikkelingen er aan komen of onlangs beschikbaar zijn gekomen?
  • Je als ICT-coördinator steeds vaker via pop-ups in de producten op de hoogte gebracht wordt van de belangrijkste wijzigingen of gebeurtenissen?

Productbord. Jouw mening telt!

In de loop van dit jaar hebben we de productborden gelanceerd voor MOO Startportaal, Klasbord Ouderapp, Apparaatbeheer en Schermcontrole. Via deze weg ontvingen we de afgelopen tijd zeer nuttige feedback. Bedankt daarvoor! De afgelopen zomerperiode:

  • Ontvingen we meer dan 50 suggesties voor nieuwe features, en meer dan 300 stemmen
  • Lanceerden we 5 features die veel stemmen hebben gekregen
  • Hebben we meer dan 10 suggesties ingepland voor dit schooljaar.

Heb jij je suggesties of stem al achtergelaten?